středa 10. července 2013

Shut up!

Na začátku prázdnin jsem se sešla s kámoškou, že si půjdeme jen tak někam sednout a popovídat.. Ale to bych asi fakt nebyla já, kdybych s sebou nevzala foťák. Ještě jsem s ní nefotila s mou novou výbavou (nový objektiv), takže jsem si řekla proč ne. Pro ni to bylo taky dobré odreagování. Pokecaly jsme, nafotily jsme, ale hlavně jsme procházely kolem stavby! A o tom i dnešní jediná fotka.. :D Zbytek bych mohla zveřejnit na konci týdne po článku Summer photo challenge. :)


4 komentáře:

  1. Většinou se mi tyhle černobílý fotky s nějakým barevným předmětem nelíbí, ale tahle je dobrá.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda na pusu bych si to nedala (předpkládám, že to je nalezená páska), ale ta fotka je parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D kámošce se taky moc nechtělo
      díky :)

      Vymazat