čtvrtek 6. června 2013

Music

Fotky, které jsem poslala i do tématu týdne na Fotografii. :) Jsem celkem pyšná na kytaru, která ovšem potřebovala trochu (více) doupravit, aby byla publikovatelná, ale co :D



První fotka byla focená "starým" objektivem, druhá už tím novým :)

13 komentářů:

  1. Ta první fotka se mi líbí, tak jak je a nepřipadá mi, že by potřebovala nějakou další úpravu. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Obě jsou úžasné, to bez debat :) První se mi líbí o něco víc, jednak pro to, že je to o něco oroginálnější motiv, ale hlavně pro to, že ta kompozice a ten úhel pohledu úplně vtahuje.. bylo by to pěkné i jako plakát třeba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) hele mohla bys mi prosím pomoct? Potřebovala bych poradit, jak udělat rubriky do menu. Předem díky

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za pomoc :)
    p.S: fakt dobře fotíš. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi obě :) Nějak se nemůžu rozhodnout která víc, ale ta první na mě působí děsně zvláštním citovým dojemem :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta první fotka je užasná!♥
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra, musim si zkazit tvůj obdiv! :/ je to focené bleskem, v té katedrále byla děsně tma :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj :) prosíím, mohla by ses zaregistrovat tady? http://www.kupi.cz/?u=fs4lr .Sbírám tam totiž body za každýho člověka, který se zaregistruje. Ty body pak vyměním za poukázky do obchodů. Děkuju moooc :) taky můžeš začít sbírat ;)

    OdpovědětVymazat
  9. tie fotky sú super ! :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Naozaj podarené kúsky, ani jednej nie je čo vytknúť :D A plus obsahovo, palce hore! (:

    OdpovědětVymazat