neděle 30. června 2013

JamRock 2013

Ach ano, byla jsem tam a můžu s klidem říct, že to byl zatím nejlepší fesťák na jakém jsem kdy byla! S kámoškou jsem si to maximálně užívala a i když mám perfektně vyřvaný hlas, stálo to za to. Na jeden den jsem si vzala foťák (na jedno dopoledne), protože jsem věděla, že zrovna nebudou žádné kapely u kterých bych se mohla o foťák bát :D
Zkoušela jsem fotit i kapely, ale přiznejme si, že kdo prostě nemá fotopas, dobrou fotku neudělá..
Proto zde mám jen pár fotek dvou kamarádek :)



















jedna společná s kámoškou :)

Normální fotky kapel nikoho nezajímají.. možná kdybych měla ten fotopas O:)

3 komentáře:

  1. Moc se mi líbí koleno, ta fotka v trávě pod ním a pak ty v klobouku, kamarádce to hrozně sluší :) Jsou to takové pěkné, pohodové fotky. Já dnes jedu na RfP, ale rozhodla jsem se nechat zrcadlovku doma.. ráda tancuju :D a ve stanu to nenechám.. Uvidíme, jestli něco vyleze ze starého kompaktu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se na RfP asi potkáme ;D Moje kamarádka má v Žamberku tátu, takže jsem bydlela u ní, tím pádem jsem si mohla kdykoliv foťák odložit domů, protože to bylo asi 10 minut cesty - paráda! :)

      Vymazat
  2. Ano, není lepšího fesťáku než JamRocku, úplně to tam zbožňuju a už teď se nemůžu dočkat dalšího ročníku!
    Krásné fotky, líbí se mi ta černobílá, kde je barevný jen ten pásek (letos se jim povedly!) :)

    OdpovědětVymazat