úterý 18. června 2013

Atletika

Je to už skoro měsíc, co jsem byla fotit svůj milovaný tým na lize v Jablonci, Závodit jsem nemohla, kvůli mému zranění, ale aspoň jsem nafotila nějaké fotky a taky podpořila Hradec! :D
Bylo opravdu velice hnusně a myslím, že můj objektiv není stavěný na déšt, mlhu, málo světla a hodně pohybů najednou. Ovšem některé fotky jsou publikovatelné i sem na blog.













Fotky z tyčky (skok o tyči - předposlední dvě) jsou natolik upravené, že se mi zdá, že už to trochu hraničí s grafikou, ale líbí se mi, že tam je jen obrys postavy :)
Měla jsem fotit asi na dalších třech závodech, ale nemám čas.. Doufám, že po prázdninách už pojedu na všechny závody, které budou! :D

6 komentářů:

  1. Ty o tyči jsou super! Jinak si myslím, že až an poslední, která je vyloženě blbě zaostřená :D jsou ty fotky fakt dobré.. ale radši bych je viděla barevné, k té atletice by mi to nějak sedělo víc :) Ta první je fakt výborná! :)
    (Jestli máš chuť na salát, tak se jednou překonej a udělej si z celého balíčku těstovin.. já už se tím cpu asi 3 dny a mám pořád dobrý jídlo bez práce, ani ohřívat se to nemusí :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) ty o tyči se mi líbí asi nejvíc.. :D a přiznám se, že poslední fotka byla zaostřená takhle dozadu naschvál. Byla to štafeta a takový pokus, ale asi se moc nepovedl no..
      Nojo, to je skvělej nápad! Vydrží to dlouho a nemusí se to ohřívat, jdu na to! :D

      Vymazat
  2. Fotky jsou perfektní, moc se mi líbí ta černobílá úprava ;) A celkově všechny tvoje fotky jsou moc pěkné, proto bychom byly rady, kdyby ses zúčastnila naší photo challenge. Více infotmací najdeš tady:
    http://by-one-eye.blogspot.cz/2013/06/summer-photo-challenge-o-co-jde.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nevadí, že bys nestihla všechna témata. Ty, která nestíháš nebo se ti nehodí můžeš vynechat. ;)

      Vymazat
  3. fotky jsou super:) nejvíc se mi líbí ty ze skoku o tyči:)

    OdpovědětVymazat