neděle 26. května 2013

Zkoušení nových objektivů (50mm/f1,8)

Konečně se dostávám nyní už k mému objektivu. Nikkor 50mm/f1,8. Hloubka ostrosti je při minimální cloně větší než f1,4, ale to se dalo čekat a já si myslím, že pro pokročilejšího začátečníka to bude zatím stačit :)
Narozdíl od minulé pevné padesátky, kterou jsem si vyzkoušela, je tato už plnoautomatická. Líbí se mi na tom, že si sama můžu zvolit, jestli chci fotit na manuál nebo ne. Mám ráda možnost volby :D
A teď už pár fotek:








Dalo by se říct, že skoro všechny (poslední tři) fotky jsou z čajovny. Máme to tam moc rádi!

Takže doufám, že s novým objektivem to bude ještě lepší! Musím ho nejprve pořádně poznat, vyzkoušet, ale věřím, že se domluvíme :D

1 komentář:

  1. Já jsem teda docela bojovala s manuálním ostřením při té malé cloně, ale nedám na ten objektiv dopustit :) První fotka je úžasná :)

    OdpovědětVymazat