úterý 21. května 2013

Zkoušení nových objektivů (50mm/f1,4)

Ne, není to že bych měla několik nových objektivů :D Koupili jsme jeden objektiv (50mm /f1,4), ale zjistila jsem, že mi nevyhovoval. Byla celý manuální a informace se nepřeváděly do foťáku. Prostě jako za starých časů - musíte si navolit clonu, čas a ostření. Makačka a já to nezvládla..
Vrátili jsme ho a já začala hledat na bazarech znovu. tentokrát jsem se začala dívat i po f1,8, protože po několika zkušebních dnech focení s f1,4 jsem zjistila, že f1,8 by mi mohla na moje začátky bohatě stačit. :)
Hned ten den jsem našla na jednom bazaru objektiv 50mm/f1,8 za 2 900,- v novém stavu a předání bylo možné v mém městě! Prostě paráda, bomba! Hned jsem pánovi napsala a pak už to jelo.. jelo, jelo a jelo to hrozně dlouho. Pán se nemohl dopravit kdykoliv, takže jsem na svůj vysněný objektiv čekala asi měsíc.
Ale teď v neděli jsem se s ním konečně sešla a mám ho doma!! Můj Nikolas II.

Přikládám pár fotek focených f1,4 i f1,8.. :)
50mm/f1,4



50mm/f1,4
50mm/f1,4

50mm/f1,4
50mm/f1,4
50mm/f1,4 (moje hustodémonskykrutopřísně vyzdobené berle aneb když už být na chvíli mrzák, tak aspoň stylově!)


f1,4 by se dala shrnout jednoduše - malá hloubka ostrosti jako prase! f1,2 si snad ani nedokážu představit :D

Příště bude článek s pár fotkami nyní už opravdu mého objektivu 50mm/f1,8 :)

8 komentářů:

  1. Super :) Mohu se zeptat co máš za zrcadlovku?

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky. Všechny.
    I přes nové stránky, sem nepíšeš moc často :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ne, já vím. Strašně to flákám, ale mám hrozně moc focení (většinou různé akce, které sem přidávat nebudu) a nestíhám :D

      Vymazat
  3. Fotí dobře, ta první fotka je krásná ;)

    OdpovědětVymazat