čtvrtek 2. května 2013

Behind blue eyes

Mám tu další fotky, když jsem byla fotit z kamarádkou. Má nádherné modré oči (plus je blondýna), takže je celá prostě kouzelná. Byl to zajímavý den, naštěstí nám všechno vyšlo a přestože mi došlo místo na kartě a ke konci začalo pršet, užily jsme si to. :)









Mám i stránku na Facebooku, takže jestli byste mi ji "lajkli", budu ráda :D :)

11 komentářů:

  1. Ty oči jsou dokonalý :)
    jinak bych se chtěla zeptat, myslíš, že je blogspot lepší než blog.cz? Děkuji za odpověď, Caroline*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč je blogspot lepší? Přiznám se, že co se týče fotografií, je na blogspotu pohodlnější a rychlejší přidávání. A celý je to takový příjemnější prostředí :D :) a mám na jeden google účet víc propojených aplikací. :) Ale to je jen můj názor

      Vymazat
  2. Nádherné fotky a je naozaj krásna :)

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky:) a tie oči :O

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Z tej psycho farby málinko bolí hlava, ale inak fotky sú podarené (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda pardon, ten účet mám kvôli dostupnosti na niektoré BS, ja mám normálny blog :D

      Vymazat
  5. Nádherné fotky, věřím, že tak krásná kamarádka se fotí moc dobře. ;-) Vážně super.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to vypadá až nadpozemsky.

    OdpovědětVymazat