pondělí 29. dubna 2013

Feel the shadow

Ahoj! Tyto fotky pro vás nejsou asi ničím zvláštním, ale já se u nich dozvěděla spoustu zajímavých věcí. :) Moje kamarádka byla u profesionálního fotografa, který se pak prý díval i na mé fotky. Hodně mi toho vytknul, něco málo i pochválil. A při tomhle focení stála za mnou a pomáhala mi všímat si i těch nejmenších detailů, které bych vůbec neřešila.
Detaily jsou základ fotografie
Nevím jestli to už někdo prohlásil, ale tak nějak mě to napadlo. :D
Nicméně zpět k fotkám. Je jich jen pár, ale všechny se mi líbí a zdá se mi, že se i povedly. (A to jen tak u svých fotek neřeknu..)







Bylo to parádní, protože jsem si začala všímat detailů ještě víc. Například na poslední fotce jsme několikrát nastavovali prsty, aby nebyly nerovnoměrně od sebe atd.. :)

4 komentáře:

  1. Nádherný, skvělý, povedený... zkrátka super =)) Ty fotky se mi hrozně líbí =)Přijdou mi takové oduševnělé... =) a jako bonus ti stála modelem moc hezká slečna...

    OdpovědětVymazat