sobota 9. března 2013

Zimní radovánky

Anoo, konečně jsem stáhla fotky z foťáku do počítače a něco upravila. Naštěstí bylo na jarňačkách krásně, takže jsem na některé fotky ani nesáhla (ok, zmenšila jsem je.. :D). Vždycky ráda fotím dredy O:)




Za týden jedu na lyžák a jsem stále na vážkách, jestli mám vzít foťák (zrcadlovku) nebo náš malý digitálek..

5 komentářů:

  1. Krásné fotky :)
    Já bych si vzala zrcadlovku.. sice je to pak stres aby se jí něco nestalo, ale aspoň budetete mít-celá třída-fakt hezký fotky :D
    a btw, nechces zrusit ten antispamer u komentaru? :/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. tá druhá fotka je naozaj vydarená ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tie vlasy v tom slnku to je super!

    Inak ak by si chcela tip na dobry relax, najdes ho tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/sladke-sny-s-nobilis-tilia.html

    OdpovědětVymazat
  4. Na mém blogu je giveaway.:)
    Budu ráda, když se zapojíš :)

    OdpovědětVymazat