pátek 29. března 2013

Low key photo

Low key fotografie jsou takové, kdy je osvícen jeden předmět a okolo je černo. Někdy to třeba budí dojem, že je fotka focená v ateliéru, ale přitom jde jen o hru se světlem a později často i s editorem. Přesnou definice low key fotky si najděte třeba na googlu.
Já dostala na fotokroužku zadání, že mám nafotit low key a high key fotku (to samé, ale fotka je přesvícená, pozadí je bílé).
Takže vám tu ukážu jednu z low key fotek a jednu starší fotky, kterou jsem fotila si před půl rokem (a vůbec jsem neměla tušení co znamená high fotka :D)




3 komentáře:

  1. Ahoj, moc děkuji! :) Na blog.cz mě to úplně přestalo bavit a dlouho jsem nevedla nic až na ten facebook. Přeci jen - tam to vyžaduje práci úplně minimální. Ale řekla jsem si, že by to chtělo zase někde začít. Kvůli kvalitě fotek (ta je na FB špatná) a prostě proto, aby ten facebook nebyl jediný. :)
    Tohle jsem fotila Nikonem D7000. Objektivy jsem asi dva vystřídala, ale zrovna tyhlety vložený jsou asi všechny s Nikonem 50/1.4G :)

    OdpovědětVymazat
  2. zaujímavé :) ale ja sa do fotografie moc nevyznám.. mala by som to napraviť :D

    OdpovědětVymazat
  3. low key se mi většinou líbí víc, a stejně tak i v tomhle případě, super fotka ;)

    OdpovědětVymazat