úterý 12. února 2013

Improvizace je základ všeho


aneb udělat něco hned teď bez rozmýšlení. To je na improvizaci krásné. Nemusíte se nic učit, o ničem dlouhou dobu přemýšlet. Prostě něco uděláte a v tu jednu chvíli vám je jedno, jaké to bude mít důsledky, co to způsobí a jak se to vyvine.

A přesně to miluji! Svobodu, spontánní rozhodnutí. Neříkám, že by se o ničem nemělo moc přemýšlet, to ne, ale spousta věcí se řeší až moc. A na konci to ubližuje jen a jen nám..

Jen krátký úvod na začátek. Založila jsem si blog už dříve, ale postupně jsem se dostala až sem. Zabývám se už asi 5 let fotografováním, ale bohužel asi nemám přímo talent a peníze na lepší techniku také ne, takže zůstávám u rčení:
Nemusím být v něčem dobrá, aby mě to bavilo.
Takže na tomto blogu můžete očekávat hlavně fotografie. (I když teď máme já i můj foťák zimní spánek, takže těch fotek nebude tolik jako v jiných ročních období) A samozřejmě také mé nudné a pro někoho mnohdy hloupé názory! (Ann - mé jméno, dull - nudný)

I přesto nesmírně mě potěšíte, jestliže sem zavítáte znovu! :)

Anndulla

Žádné komentáře:

Okomentovat